Monday 22 August 2011

i love K-POP

BIG BANG

Saya Suka K-Pop korea
Yeah! Aku suka dengan K-Pop. Mesti ramai yang pandang jelik dengan kenyataan yang aku buat ni kan? Yela, di saat semua orang tengah menghentam kumpulan K-Pop2 ni, tiba2 pulak aku kata aku suka dengan K-Pop . Tapi serious weyh, memang aku suka dengan K-Pop BIG BANG N GD & TOP siapa lagi kalau bukan kumpulan rappers. 

Aku suka dengan kumpulan SUPER JUNIOR gak sebab downg lebih agresif dan bertenaga bila downg wt tarian , tidak seperti tarian MBLAQ yang lebih santai. Dan bagi aku, kumpulan SUPER JUNIOR ada identiti tersendiri. Tak Nampak pun downg copy paste daripada mana2 kumpulan K-Pop yg lain . Dan yang pasti tarian SUPER JUNIOR lagi best daripada kumpulan K-Pop yg lain. ha2. jgn mara yeew !

No comments:

Post a Comment